План роботи 2016-2017 н.р

   

        1.    АНАЛІЗ РОБОТИ ЗАКЛАДУ ЗА 2016– 2017 н.р

 

          ДНЗ – дитячий садок Жерденівської сільської ради знаходиться за адресою: вул..Шевченка 1, с.Жерденівка, Гайсинського району, Вінницької області. Здійснює свою діяльність відповідно до Закону України “ Про дошкільну освіту ”, Статуту закладу (реєстр. номер 115010210000007686 ).

          ДНЗ працює за Базовим компонентом дошкільної освіти, який реалізується через програму розвитку дітей дошкільного віку «Дитина», Правилами внутрішнього розпорядку, посадовими інструкціями. У 2017-2018 н. р. ДНЗ буде працювати за програмою «Дитина» (оновленою).

          У ДНЗ протягом 2016 – 2017н. р. функціонувала одна різновікова група, яку відвідували 19 дітей віком від 3 до 6 років.   ДНЗ працює за девʼятигодинним режимом роботи. Дітей, неохоплених дошкільною освітою, в селі немає.

          За штатним розписом у дошкільному навчальному закладі працює 5 осіб.

З них 2 педагоги – директор(завідувач) ДНЗ та вихователь;  3 особи обслуговуючого персоналу.  Директор(завідувач) ДНЗ має середню спеціальну освіту, стаж роботи на займаній посаді – 9 років. У вихователя вища педагогічна освіта, стаж роботи на займаній посаді – 6  років.

          Протягом 2016-2017 р. ДНЗ продовжував працювати над проблемою  збереження і зміцнення фізичного, психічного та духовного здоров’я вихованців,  розвитком духовного потенціалу дошкільнят засобами патріотичного виховання.

            Методична робота була спрямована на підвищення професійного рівня педагогів. З метою підвищення теоретичного рівня та професійної компетентності педагоги закладу відвідували семінари району що проходили на базі ДНЗ №2, ДНЗ №7, НВК с. Рахнівка, ДНЗ №5 і №4.   Для вихователя проводились консультації:

-         Трудове виховання дітей.

-         Ознайомлення дітей з традиціями та побутом українського народу.

-         Екологічне виховання дітей.

-         Використання зразків народного мистецтва в роботі з дітьми дошкільного віку.

-         Формування мовленнєвої компетенції дошкільника в організованій і самостійній діяльності.

-         Напрямки роботи з батьками з питань патріотичного виховання.

-         Прилучення дітей до національної культури

 

Проводились відкриті покази різних видів роботи з дітьми:

інтегроване заняття  з пріоритетом СПЗ на тему «скаче, повзає, стрибає, ходить»(рух у тваринному світі); інтегроване заняття з пріоритетом ХПЗ на тему «Запитуєте-відповідаємо» . Вихователь на занятті використала коректурні таблиці, схеми для складання розповіді, ТРВЗ та ігри з піском.

     Одним з основних завдань було завдання з організації роботи з патріотичного виховання. Проведено спільне заняття з батьками «Люби свою родину – вона в тебе єдина», «Ми діти козацького роду». Проведено дні відкритих дверей «Світ, у якому завжди сонячно» та «Хай в серці кожної дитини живе любов до України».

     З метою підвищення професійної компетентності вихователь продовжує роботу за методичним конструктором  Гавриш Н.В., доповнено нові теми занять.             

      У закладі проводились педагогічні години. Основними завданнями яких були: готовність ДНЗ до нового навчального року; спільна робота ДНЗ та батьків з патріотичного виховання дошкільників;  організація роботи щодо збереження здоров᾿я дітей та створення сприятливого навчального середовища; стан готовності дітей дошкільної групи до шкільного життя, набуття ними необхідних компетенцій.

       З метою підвищення теоретичного рівня та фахової підготовки педпрацівників придбано методичну літературу: розвивальні та дидактичні ігри : пазли, дидактична гра « Впізнай за кольором», «Визнач сусіда». 

        Протягом року вихователь працювала над самоосвітою з теми «Родинне виховання». Для вихователя проведено консультацію з даної теми, рекомендації щодо планування, виготовлення дидактичних ігор, роздаткового матеріалу. Надано консультації для батьків.

         Протягом року методичний кабінет поповнювався методичною літературою, рекомендаціями, зразками планування, матеріалами з досвіду роботи, сценаріями свят та розваг. Систематично поповнюються папки за освітніми лініями.  Виготовлено картки –планування занять за методичним конструктором Гавриш Н.В., виготовлено посібник «Книга скарг природи». Доповнено мовленнєвий куточок дидактичними іграми, схемами, малюнками, оформлено папки-пересувки на тему «Здоров᾿я  дитини в наших руках», «Літо в гості завітало».    Проводиться робота в батьківському куточку. Інструкції, пам’ятки, рекомендації , інструктажі оновлюються відповідно до пори року.

       Організаційно-педагогічна робота проводилась згідно річного плану. Робота з батьками ведеться на належному рівні. Протягом року проводилось анкетування:

- Складові показники роботи ДНЗ.

- Сімейні традиції у родині.

Дні відкритих дверей для батьків:

-         «Світ, у якому завжди сонячно», «Хай в серці кожної дитини живе любов до України».

Консультації: - Як виховати хорошу дитину.

-Формування навичок подолання труднощів.

 Виставки: - «Моя країна – Україна»,  «Здорова родина».  Сімейні свята: «Ми діти козацького роду»,  «Подорож до поля чудес».   Два рази на рік проводились батьківські збори на яких вирішувались питання патріотичного виховання в сім᾿ї  та формування в дітей старшого дошкільного віку готовності до шкільного життя. Вихователь протягом року проводила консультації для батьків. Для дітей організовано та проведено різні заходи, в яких брали участь діти, батьки, школярі. Батьки – активні учасники у створенні розвивального середовища  ДНЗ, благоустрої території, ремонтних роботах. За батьківські кошти закуплено шпалери, лак  та витратні матеріали на ремонт. На це витрачено 1700 гривень.

         На належному рівні проводилася робота з питання співпраці зі школою. Складено угоду про співпрацю ДНЗ та школи. Вчителі школи та вихователь проводять взаємовідвідування уроків та занять. Проводяться спільні свята та заходи: свято Миколая, Новий рік, Великдень, спільні виставки дитячих робіт з образотворчого мистецтва. Проведено екскурсію до школи для ознайомлення з учителем, працівниками школи. Вихователь цікавиться результатами навчання випускників у школі.

         Навчально-виховний процес у ДНЗ проводиться з урахуванням різних  видів  діяльності.  Заняття плануються з урахуванням розумового  і фізичного навантаження. Вихователь значну увагу приділяє вихованню культурно-гігієнічних навичок, навичок самообслуговування , здатності взаємодії з людьми, вмінню співпереживати, допомагати іншим.

         На виконання річного плану  з 20.03.16 по24.03.17 було проведено тематичну перевірку з теми: «Стан патріотичного виховання в ДНЗ». Переглянуто  заняття, планування, роботу з батьками та створення осередків з патріотичного виховання. 

      Вивчення показало, що у ДНЗ створено оптимальні умови для формування знань з патріотичного виховання. Вихователь зібрала необхідний демонстраційний та дидактичний матеріал. Створено національний куточок, міні-музей ляльки-мотанки, складено сценарії свят та підібрано народні ігри.

         Вивчення планування свідчить про те, що вихователь вміло організовує свою роботу та діяльність дітей. Вихователь планує різноманітну роботу народознавчого напряму, зокрема заняття, бесіди, ігри, образотворчу та трудову діяльність.

          Протягом тижня проведено заняття: «Не цурайся мови – мови мами й тата», «Декоративний посуд майстрів України», «Моя сім᾿я – моя родина», уявна екскурсія на виставку Приймаченко.

         Аналіз занять з дітьми засвідчив, що діти демонструють належний  рівень знань щодо державної символіки, народної символіки, особливостей культури і мистецтва. Діти усвідомлюють зміст понять «сім᾿я», «сімейні традиції». Знають державні символи України, національні символи, традиції, побут та ремесла українців. Використовують пісенні жанри: колискові, колядки, заклички, народні ігри. 

         Використовуючи дидактичні ігри,  діти ознайомлюються з національним  вбранням регіонів України, символами-деревами.

        Однак напрямок художньо-мовленнєвої діяльності потребує доопрацювання, а саме: вивчення прислів᾿їв, приказок, віршів.

       Окремою ланкою роботи з питань патріотичного виховання є робота з батьками вихованців. Плануються та проводяться свята та розваги за участю батьків:  «Ми діти козацького роду»,  «Хай в кожному серці кожної дитини, живе любов до Батьківщини».

            Усі заходи побудовані на народних традиціях і мають на меті виховувати у дітей та дорослих повагу, любов до культури, традицій, мови рідного народу.

            Велика увага приділяється роботі з батьками з питань патріотичного виховання через батьківський куточок :анкетування, дні відкритих дверей.  

           Однак необхідно звернути увагу на формування навичок та практичних вмінь з українського декоративно-прикладного мистецтва. Помітною є необізнаність дітей з творчістю українських письменників. Результати вивчення свідчать, що є необхідність врахувати рекомендації:

              1.Розробити практичний матеріал для формування знань з декоративно-прикладного мистецтва(зразки, ілюстрації, практичні картки)

             2.Продовжити роботу щодо вивчення народного фольклору, ознайомлення з українськими письменниками.

             3.Створити в куточку для батьків рубрику «Вивчаємо разом з дітьми»

 

              Згідно з річним планом роботи дошкільного навчального закладу в травні місяці 2017 року була проведена перевірка знань, умінь і навичок дітей, їх готовність до навчання у школі.

         Під час вивчення використовувались наступні методи: спостереження за організованою та самостійною діяльністю дітей, роботою вихователя; бесіди та ігри з дітьми у груповій кімнаті та на прогулянці, індивідуальна робота з дітьми.

Аналіз плану роботи вихователя показав, що педагог доцільно планує і проводить заняття, спостереження, ігри, прогулянки. Для підготовки дітей до школи вихователь організовує сюжетно-рольову гру «Школа», проводить спільні свята, інсценізації казок. Під час проведення бесід, розмов з дітьми виявлено, що вихованці позитивно ставляться до школи.

         Вивчення стану мовленнєвої діяльності з дітьми, а саме проводити звуковий аналіз слів можуть 66% дошкільнят. Інші діти з допомогою вихователя. Майже всі діти складають речення за картинками та схемами.

          При вивченні логіко-математичного розвитку дошкільників виявлено, що усі діти вміють рахувати у межах 10, знають цифри від»0» до «10».   66% дітей знають склад числа, порівнюють числа та вирішують приклади на додавання та віднімання одиниці. Однак частина дітей мають труднощі у складанні та розв᾿язуванні задач.

          Активність дошкільнят простежувалась під час рухової діяльності. На заняття з фізкультури, під час прогулянок, піших переходів. Діти вміють виконувати основні рухи: різні види ходьби, стрибки, метання в ціль, кидання та ловіння м᾿яча, Діти знають рухливі ігри, використовують атрибути до них.

        Обстеження стану готовності дітей до шкільного навчання показало, що діти мають достатній рівень знань з розвитку пізнавальних процесів 66%,  середній рівень 34%. Сформовані навички навчальної діяльності у 80% дітей.

           Дошкільники мають високий та достатній рівні самостійності, навички самообслуговування. Ефективність підготовки дітей до школи знаходиться на достатньому рівні. 

         Взаємодія з батьками посідає дуже важливе місце в структурі заходів по готовності дітей до навчання у школі. З цього питання проводиться низка заходів: спільні свята, відкриті заходи, збори, консультації. В ході перевірки шляхом анкетування та бесід з батьками вихованців встановлено, що батьки мають достатній рівень знань по підготовці дітей до школи.

 

               Відповідно до наказу управління освіти, фізичної культури та спорту №128 від 13.05.2017р . 23 травня в дошкільному закладі було проведено вивчення стану виконання пропозицій та рекомендацій, наданих під час атестаційної експертизи.   У ході проведення моніторингу встановлено, що дошкільним навчальним закладом проведена відповідна робота по виконанню рекомендацій. Зміст наказу про підсумки моніторингу доведено до відома працівників, наслідки моніторингу проаналізовано на загальних зборах колективу.

 

       

       Велика увага приділялась харчуванню дітей. Харчування здійснювалось відповідно до Закону України «Про дошкільну освіту»(ст.35 Організація харчування  дітей у дошкільному навчальному закладі), п.25 Положення про дошкільний навчальний заклад, затвердженого постановою КМ України від 22.11.2004 року №1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах».  Протягом року значна увага приділялась процесу організації харчування, а саме:

-         режиму і графіку харчування дітей;

-         прийому продовольчої продукції гарантованої якості;

-         збереженню та дотриманню термінів реалізації продуктів;

-         дотриманню технології приготування їжі;

-         складанню перспективного меню;

Відповідальною особою вчасно подавались заявка-замовлення на постачання продуктів і продовольчої сировини в залежності від кількості дітей та затверджених норм харчування.

      У дошкільному закладі встановлено 3-х разове харчування. Вартість харчування однієї дитини в день становить -20 грн.  На основі накопичувальної відомості обліку витрат продуктів на одну дитину у день у закладі щоквартально проводиться аналіз виконання натуральних норм харчування.

          Відповідно до аналізу виконання норм харчування дітей старше трьох років  за 2015-2016 рік  випливає наступне:   м’ясо – 88 %, риба та рибопродукти – 29 %, молоко та кисломолочні продукти – 69 %, сир кисломолочний – 27 %, сир твердий – 80 %, масло – 95 %,  яйце – 40 %, фрукти свіжі, цитрусові – 30 %, сухофрукти – 50 %.  Виконання норм у середньому становить -  67 %.

       Питання організації харчування включалось в тематику батьківських зборів, розглядались на виробничих нарадах, висвітлювались в інформаційних батьківських куточках.

      Адміністративно-господарська діяльність здійснювалась згідно з річним планом.   Протягом року проводились виробничі наради, що розглядали питання ремонтних робіт, харчування, стану фізкультурно-оздоровчої роботи. З працівниками проводились інструктажі з техніки безпеки.

      Протягом 2016-2017 навчального року за рахунок бюджетних коштів придбано: холодильник, кухонний посуд, телевізор, ноутбук, ігрові осередки , шафа для книжок. Закуплено миючі та дезинфікуючі засоби, канцтовари та медикаменти. Здійснено косметичний ремонт в усіх кімнатах, пофарбовано ігровий майданчик. За батьківські кошти придбано фарбу та ремонтні матеріали на суму 1700грн. Жерденівською сільською радою закуплено ноутбук, принтер, колонки.

      Будівля ДНЗ відповідає санітарним нормам, стан задовільний. Територія закладу повністю огорожена, еле потребує заміни. Обладнання ігрового майданчика підтримується у належному стані. Прибирання території здійснюється щоденно. Підготовано овочесховище для зберігання овочів.

     

       Отже, організація освітньо-виховної роботи з дітьми в 2016-2017 навчальному році була проведена на належному рівні. Однак є необхідність в добудові приміщення дитячого садка, створенні фізкультурних зон.

 

Враховуючи підсумки навчально-виховної роботи за 2016-2017 навчальний рік,  педагогічний колектив дошкільного закладу визначає  основні завдання на 2017-2018 н.р.:

       

 

    1. Забезпечення фізичного, психічного, соціального розвитку дошкільнят

 

2.Формування та розвиток трудових умінь та навичок  як важливого засобу соціалізації дітей дошкільного віку

 

 

 

 2. МЕТОДИЧНА РОБОТА З КАДРАМИ

 

п/п

Зміст роботи

Термін

виконання

Відповідальний

за виконання

Примітки

 

2.1

 

З метою підвищення теоретичного рівня та професійної компетентності:

- забезпечити відвідування постійно діючих семінарів для вихователя;

- відвідування школи молодого вихователя;

- ознайомлювати вихователя з інноваційними методиками, проводити огляд періодичних видань, нормативних документів та методичної літератури ;

 

Консультації для вихователя:

1. Про організацію освітньої роботи в ДНЗ 1 2017-2018н.

2.Трудове виховання як важливий засіб  соціалізації дошкільнят.

3. Розвиток мовлення засобами фольклору.

4.Дослідницька діяльність дітей на прогулянці.

5. Художня література для дошкільнят.

6.Сенсорне виховання у системі навчально-виховної діяльності.

7.Навчання дітей звуковому аналізу слів.

8.Грамота для дошкільнят.

9.Проведення фізкультурних свят, розваг.

 

Відкриті покази різних видів роботи з дітьми:

1. Інтегроване заняття  з пріоритетом СПЗ Тема. Математичні завдання від Снігової королеви.

2. Інтегроване заняття з пріоритетом ХПЗ Тема. У осені всюди порядок. «Дари осені»

3. Ляльковий театр «Рукавичка»

4. Інсценізація казки «Ріпка».

 

 

 

Упродовж

   2017 –

2018н.р.

 

 щомісяця

 

  упродовж

  року

 

 

вересень

 

жовтень

 

листопад

грудень

 

січень

лютий

 

березень

квітень

травень

 

 

 

 

листопад

 

квітень

 

січень

березень

 

 

 

 

 

 

 

 

Дирек.(зав.)

 

Дир.(зав.)

 

 

 

 

 

 

Дир.(зав.)

 

Дир.(зав.)

 

Дир.(зав.)

Дир.(зав.)

 

Дир.(зав.)

Дир.(зав.)

 

Дир.(зав.)

Дир.(зав.)

Дир.(зав.)

 

 

 

 

Вихов.

 

Вихов.

 

Вихов.

Вихов.

 

 

 

 

 

 

 

 

2.2

 

Удосконалення професійної творчості

 

1. Спільне заняття з батьками на основі Декларації прав дитини «Дбайте про нас, враховуйте наші потреби»

 

2. Майстер-клас для батьків «Пальчиковий ігротренінг»

 

 

 

 

 

листопад

 

 

 

квітень

 

 

 

Дир.(зав.)

Вихов.

 

 

Вихов.

 

 

 

 

 

 

2.3

                 

 Самоосвіта

 

ТЕМА «Формування трудових умінь та навичок у дітей дошкільного віку»

 

1.Провести консультацію для вихователя з даної теми.

 

2. Рекомендації щодо планування, виготовлення дидактичних ігор, роздаткового матеріалу.

3. Консультації для батьків

 

 

 

 

 

 

Упродовж року

 

 

 

Вихов.

 

 

Дир.(зав.)

 

 

Дир.(зав.)

 

 

Вихов.

 

 

2.4

              Педагогічні години

 

1. Підсумки роботи за 2016 – 2017н .р., затвердження плану роботи на 2017– 2018 навчальний рік

-         Готовність ДНЗ до нового навчального року

-         обговорення плану роботи, розкладу занять, графіку роботи.

 

2. Спільна робота ДНЗ та батьків з трудового виховання дошкільників

 

3. Організація роботи щодо збереження

 

 

здоров’я дітей та створення сприятливого навчального середовища.

 

4. Стан готовності дітей старшої дошкільної групи до шкільного життя, набуття ними необхідних компетенцій.

 

 

Вересень

 

 

 

 

 

 

 

Листопад

 

 

Березень

 

 

 

 

травень

 

 

 

 

Дир.(зав.)

 

 

 

 

 

 

 

Дир.(зав.)

 

 

Дир.(зав.)

 

 

 

 

Дир.(зав.)

 

 3. РОБОТА МЕТОДИЧНОГО КАБІНЕТУ

 

3.1

 

1.Поповнювати кабінет науково-методичною літературою

2. Розроблення методичних рекомендацій, зразків планування, узагальнення матеріалів досвіду з теми:

* продовжувати роботу по плануванню інтегрованих занять за Гавриш Н.В.(нові теми)

3.Забезпечення та поповнення кабінету різними матеріалами:

- дидактичні посібники до інтегрованих занять за Гавриш Н.В.(картини за Гавриш «Запрошуємо до розмови».

- доповнити картотеку дидактичних ігор логіко-математичного спрямування.

-доповнити мовленнєвий куточок  роздатковим  матеріалом для складання речень.

- атрибути до сюжетно-рольових та рухливих ігор.

4.Виготовити дидактичний матеріал для моделювання, складання плану, схем.

 

5. Виготовити дидактичні ігри до занять з математики для складання та розв᾿язування задач.

 6.Оформлення папок-пересувок на теми:

- «Безпека взимку», «Режим дня»

 

7. Поновлення  інформаційного куточка інструктажів та памʼяток  для батьків(за порами року)

 

8. Систематизувати плани конспектів  інтегрованих занять за Гавриш Н.В.

9. Індивідуально – методична робота з питання навчально – виховної програми, планів, конспектів занять

10. Консультації з методики проведення занять, режимних моментів

 

 

Упродовж   

року   

Упродовж року

 

Вересень

 

 

 

Вересень-

Жовтень

 

До 10.10

2017

 

 

До 15.09.

2017

 

Упродовж

року

 

 

вересень

 

жовтень

 

квітень

 

упродовж

року

 

 

 

Упродовж року

Упродовж року

Упродовж

року

 

Дир.(зав.)

 

Дир.(зав.)

Вихов.

 

 

 

 

 

Дир.(зав.)

 

 

Вихов.

 

 

Вихов.

 

 

 

Вихов.

 

 

 

Вихов.

 

Дир.(зав.)

Вихов.

 

 

Дир.(зав.)

Вихов.

 

 

 

Вихов.

Дир.(зав.)

 

 

Дир.(зав.)

 

 

4. ОРГАНІЗАЦІЙНО - ПЕДАГОГІЧНА РОБОТА

 

п/п

Заходи

Термін

виконання

Відповідальний

за виконання

Примітки

 

4.1

 

Робота з батьками

 

1. Ознайомити батьків з планом роботи ДНЗ на 2017-2018 н.р., з вимогами програми виховання і навчання «Дитина»

 

2. Анкетування батьків.

* Мінуси перетворимо в плюси

* Батьки і дитина у соцсередовищі

* Як добре ви знаєте свою дитину

*Чи готова Ваша дитина до вступу у дитячий садок

 

3. Дні відкритих дверей:

«Подаруй свою любов дитині»

«Україна -  наша країна»

 

4. Робота через батьківський куточок:

 

* Консультації:

1. Безпечні ігри та іграшки

2. Сам удома

 

 

* Виставки:

1 «Любов до Батьківщини починається з родини»

2. «Тато, мама і я – спортивна сім᾿я»

 

 Памʼятки:

*  Безпека дитини (на дорозі, біля водоймищ, незнайомець)

 

* Інструктажі  з безпеки життєдіяльності дітей у різні пори року

 

 

5. Проведення сімейних 1.«Козацькому роду немає переводу»

 

 2.Спортивна розвага «Веселі старти»

 

 

 

6.Проведення  засідання батьківського  комітету

 

 

 

7. Батьківські збори:

·        Організація  навчально-виховної діяльності закладу.

 Трудове виховання в сім᾿ї

Організаційні питання.

 

·        Формування в дітей старшого дошкільного віку готовності до шкільного життя. Підсумки роботи дошкільного закладу та батьків.

 

 

 

8. Консультації для батьків

1. Як зберегти здоров᾿я дитини.

2.Трудові доручення вдома і в дитячому садку.

3.Виховання без насильства.

4.Профілактика , діагностика та корекція порушень психофізичного розвитку дошкільників.

5.Здоров᾿я дитини – багатство країни.

6.Якщо дитина не хоче їсти.

7.Формування у старших дошкільників подолання труднощів .

8.Гра – як засіб екологічно естетичного виховання.

9.Сам удома.

 

 

 

 

 

Вересень

 

 

 

 

 

Протягом року

 

 

 

 

 

Листопад

 Лютий

 

 

 

 

 

За планом

 

 

 

 

Листопад-      грудень

 

 

Упродовж

року

 

 

Упродовж року

 

 

 

 

листопад

 

травень

 

 

 

листопад

 

 

 

 

 

05 вересня

 

 

 

 

травень

 

 

 

 

 

 

 

 

12.09.2017

10.10.2017

 

01.11.2017

 

05.12.2017

 

06.01.2018

15.02.2018

 

20.03.2018

21.04.2018

 

22.05.2018

 

 

 

Директор(зав.) ДНЗ

Вихователь

 

 

 

Вихователь

 

 

 

 

 

 

Директор(зав.)

Вихователь

 

 

 

 

Вихователь

 

 

 

 

Вихователь

 

 

 

Вихователь

 

 

 

Вихователь

 

 

 

 

 

Директор(зав.)Вихователь

 

 

 

 

Голова батьк.

комітету

 

 

 

 

Директор (завідувач)

вихователь

 

 

Директор

(завідувач)

Вихователь

 

 

 

 

 

 

Вихователь

Вихователь

 

Вихователь

 

Вихователь

 

Вихователь

Вихователь

 

Вихователь

Вихователь

 

Вихователь

 

 

4.2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.3

 

 

 

 

Загальні заходи для дітей

1.Конкурс малюнка на асфальті «Світ очима дітей».

2.Свято «Козацькому роду  нема переводу»

3. «Осінь, осінь, в гості просимо».

 

4. «Святий Миколай, наш садочок не минай».

5.Новорічна казка.

 

6.Інценізація казки «Ріпка».

7.Мамин день.

8.Дзвони Великодня.

9.Спортивна розвага «Веселі старти».

10. «Садочок, прощавай»

 

 

 

Співпраця зі школою

    

1.Складання спільної угоди про співпрацю між  ДНЗ та школою

 2. Організація та проведення спільної педради з питань наступності у роботі дитячого садка та школи

 3. Обговорення планів роботи по підготовці дітей до школи

4. Ознайомлення вихователя з програмою навчання у першому класі

5.Ознайомлення вчителя з програмою виховання і навчання у дитячому садку

 6.Забезпечити взаємовідвідування занять у дошкільному закладі та уроків у школі

 7. Бесіда за круглим столом:

- аналіз програми ДНЗ та школи;

- використання інновацій (аналіз відвіданих уроків та занять)

 8. Проведення спільних батьківських зборів щодо підготовки дітей до школи

 9.Проведення спільних свят з першокласниками

-         «Осінь в гості завітала»;

-         «Рідна матінко моя» (до Дня матері)

10.Організувати та провести екскурсію до школи. Ознайомлення з приміщенням , працівниками школи

11.Організація зустрічі з учнями, вихованцями ДНЗ. Шефська робота:

 

- ремонт іграшок, книжок;

- вистава лялькового театру дошкільнятам;

- спільні ігри та свята.

 

 

  

 

 

 

01.09.2017

 

13.10.2017

 

20.10.2017

 

19.12.2017

 

22.12.2017

 

лютий

07.03.2018

квітень

травень

травень

 

 

 

 

 

 

До 05.09.2017

Згідно річного плану школи

 

Вересень

 

Жовтень

 

Жовтень

 

 

 

Упродовж року

 

15 вересня

 

 

 

Травень

 

 

Упродовж року

 

 

Упродовж року

 

Упродовж року

 

 

Вихователь

 

Вихователь

 

Вихователь

 

Вихователь

 

Вихователь

 

Вихователь

Вихователь

Вихователь

Вихователь

 

 

 

 

 

 

 

Директор

(зав.)

Директор

(зав.)

 

Директор(зав.) Виховат.

Учитель

Вихователь

Вихователь

 

 

 

Директ.(зав.)

 

 

Директ.(зав.)

 

 

 

Директ.(зав.)

 

 

Директ.(зав.)

Вихователь

 

 

Вихователь

 

 

Вихователь

 

 

 

 

5. АДМІНІСТРАТИВНО – ГОСПОДАРСЬКА          

                                РОБОТА

 

 

п/п

Заходи

Термін

виконання

Відповідальний

за виконання

Примітки

 

 

5.1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Створення розвивального життєвого простору дитини

 

1. Поточний ремонт приміщення ДНЗ.

 

2. Фарбування ігрового та спортивного обладнання на ігрових майданчиках

3. Часткова заміна посуду

 

4.Інвентаризація та списування непридатного інвентарю

 

4.Підготовити приміщення до осінньо – зимового періоду

 

6. Забезпечувати своєчасне замовлення та доставку продуктів харчування, контролювати їх якість

 

7. Своєчасно ремонтувати меблі та м’який інвентар

 

8. Організувати роботу по благоустрою та озеленені території

 

9.Придбати інвентар для проведення робіт по благоустрою

 

10.Оснащення майданчиків та створення фізкультурних зон

 

11. Підготувати овочесховище

 

12.Заміна піску у пісочниці

 

 

 

 

 

 

Червень

 

 

 

Червень

 

Упродовж року

Вересень

 

 

Вересень

 

 

Постійно

 

 

 

Постійно

 

 

Постійно

 

 

Протягом року

 

Протягом року

 

Серпень

 

Серпень

 

 

 

 

Директор(зав.)

 

 

 

Директор(зав.)

 

Директор(зав.)

 

Директор(зав.)

 

 

Директор(зав.)

 

 

Директор(зав.)

 

 

 

Директор(зав.)

 

 

Директор(зав.)

 

 

Директор(зав.)

 

 

Директор(зав.)

 

 

Директор(зав.)

 

Директор(зав.)

 

 

5.2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.3

 

 

Загальні збори колективу, рада ДНЗ, виробничі наради

 

1. Загальні збори:

 

1.Організація навчально-виховного процесу протягом 2017-2018н.р.

2.Звіт керівника

 

2. Засідання ради ДНЗ

 -  Організація харчування.

-   Про використання батьківських коштів .

 - Зміцнення матеріально-технічної бази ДНЗ.

 

3. Виробничі наради:

  -  Готовність ДНЗ до нового навчального року. Проведення ремонтних робіт. Обладнання групової кімнати. Взаємодія ДНЗ із школою, сімʼєю та громадськістю.

- Стан харчування дітей. Дотримання санітарно-гігієнічних норм у ДНЗ. Культурно-гігієнічні навички.

 - Стан фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми. Стан роботи з профілактики дитячого травматизму, охорони життя та здоровʼя. Дотримання режимів прогулянок та провітрювання.

-  Виконання річного плану роботи закладу за навчальний рік та оздоровчий період. Забезпечення літнього оздоровлення.

Інструктажі

1. Проводити інструктажі з техніки безпеки з працівниками ДНЗ.

2. Проводити інструктажі з пожежної безпеки.

3. Інструктажі з охорони життя та безпеки життєдіяльності дітей.

 

 

 

 

 

вересень

 

травень

 

 

 

Вересень

 

травень

 

 

 

вересень

 

 

 

листопад

 

 

березень

 

 

 

 

 

травень

 

 

 

 

 

Упродовж року

 

 

 

 

     

Директ.(зав.)

 

 

Директ.(зав.)

 

 

Голова ради

ДНЗ

 

Голова ради ДНЗ

 

 

Директор(зав.)

 

 

 

Директор(зав.)

 

 

Директор(зав.)

 

 

 

 

 

Директор(зав.)

 

 

     

 

 

Директор(зав.)

 

 

 

 

 

 

               6.ВИВЧЕННЯ СТАНУ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ

№п/п

Зміст контролю

Вид контро лю

Методи

Форма узагальнення

результатів

Термін вивчення

Відповідальний

     Примітка

1.

 

 

Готовність до нового навчального року

Підсумковий

Документація

Наказ

До 31.08. 2017

Директ (зав)

 

2.

Планування освітнього процесу

Оперативний

Плани

Рекомендації

Вересень

Директ (зав)

 

3.

Рівень адаптованості дітей до умов дитячого садка

Оперативний

Спостереження

Рекомендації

Жовтень

Директ (зав)

 

4.

Виконання режиму дня в організації життєдіяльності дошкільників

Оперативний

Бесіди, спостереження

Рекомендації

Листопад

Директ (зав)

 

5.

Формування та розвиток трудових умінь та навичок як важливого засобу соціалізації дітей дошкільного віку

Тематичний

Спосте

реження,відвідування занять

Довід ка, наказ

Грудень

Директ (зав)

 

6.

Проведення фізкультурно-оздоровчих заходів

Оперативний

Спостереження

Рекомендації

Січень

Директ (зав)

 

7.

Організація та проведення прогулянок. Дотримання режиму прогулянок

Оперативний

Спостереження

Рекомендації

Картка аналізу

Лютий-Березень

Директ (зав)

 

 

8.

 

Аналіз дитячих робіт з образотворчої діяльності

 

Оперативний

 

Спостереження

 

Рекомендації

 

Березень

 

Директ (зав)

 

9.

Спостереження за ігровою діяльністю дітей упродовж дня

Оперативний

Спостереження

Картка контролю

Квітень

Директ (зав)

 

10

Організація роботи з охорони життя та здоров᾿я дітей

Оперативний

Спостереження

Рекомендації

Квітень

 

Директ (зав)

 

11

Рівень культурно-гігієнічних навичок дітей

Оперативний

Спостереження

Картка контролю

Травень

Директ (зав)

 

12

Оцінка готовності дітей старшого дошкільного віку до навчання грамоти

Підсумковий

Відвідування занять

Наказ

Травень

Директ (зав)

 

 

 

               ПЛАН-ГРАФІК СВЯТ ТА РОЗВАГ

 

№п/п

          Зміст роботи

 

 

Термін виконання

Відповідальний     за виконання

Примітка

 

1.

 

2.

 

 

3.

 

 

4.

 

 

5.

 

6.

 

7.

 

 

8.

 

 

 

9.      

 

 

 

 

 

 

 

Конкурс малюнків на асфальті «Світ очима дітей»

Свято «Козацькому роду немає переводу»

 

«Осінь, осінь, в гості просимо»

 

 

«Святий миколай, наш садочок не минай»

 

«Новорічна казка»

 

Інсценізація казки «Ріпка»

 

«Мамин день»

 

 

Дзвони Великодня

 

 

 

Спортивна розвага «Веселі старти»

 

 

«Садочок, прощавай»

 

01.09.17

 

13.10.17

 

 

20.10.17

 

 

19.12.17

 

 

22.12.17

 

лютий

 

07.03.17

 

 

квітень

 

 

 

травень

 

 

травень

 

 

Вихователь

 

Вихователь

 

 

Вихователь

 

 

Вихователь

 

 

Вихователь

 

Вихователь

 

Вихователь

 

 

Вихователь

 

 

 

Вихователь

 

 

Вихователь

 

 

 

 

 

 

 

 

ПЛАН ЗАХОДІВ ДНЗ

з «Охорони життя та безпеки життєдіяльності »

 

№З/П

                  Заходи

Термін виконання

Відповідальний за виконання

Примітка

1.

Систематично проводити інструктажі з працівниками ДНЗ

 

Протягом року

Директор(зав.)

 

2.

Проводити тематичні інструктажі щодо попередження дитячого травматизму

 

Протягом року

Вихователь

 

3.

Проводити консультації ,батьківські збори щодо попередження дитячого травматизму

 

Протягом року

Директор(зав.)

Вихователь

 

4.

Поповнювати інформаційні листи в куточках для батьків

 

Протягом року

Вихователь

 

5.

Провести тиждень БЖ «Моя безпека»

 

За планом

Вихователь

 

6.

Розвага «Вивчи правила, знай та завжди їх памятай»

Листопад

Вихователь

 

7.

Провести розвагу «Ми пішоходи»

 

Грудень

Вихователь

 

8.

Організувати конкурси  малюнків

 

квітень

Вихователь

 

9.

Проводити рольові ігри «Вогонь-друг , вогонь-ворог»

 

Березень

Вихователь

 

 

  ПЛАН СПІЛЬНОЇ РОБОТИ ДНЗ І ШКОЛИ

 

№З/П

                       Заходи

Термін виконання

Відповідальний за виконання

Примітка

1.

Складання спільної угоди прос співпрацю між ДНЗ та школою

До 05.09.

2017

Директор(зав.)

 

2.

Організація та проведення спільної педради з питань наступності у роботі дитячого садка та школи

Зг.плану школи

Директор(зав.)

 

3.

Обговорення планів роботи по підготовці дітей до школи

вересень

Дир.(зав.)

Вихов.

 

4.

Ознайомлення вихователя з програмою навчання у 1 класі

жовтень

Вихов.

 

5.

Ознайомлення вчителя з програмою виховання і навчання у дитячому садку

жовтень

Вихов.

 

6.

Забезпечити взаємовідвідування занять у ДНЗ та уроків у школі

Упродовж року

Директор(зав.)

 

7.

Бесіда за круглим столом:

-аналіз програми;

-використання нетрадиційних методів та прийомів для розвитку мовної творчості(аналіз відвіданих уроків та занять)

листопад

Директор(зав.)

 

8.

Проведення спільних батьківських зборів щодо підготовки дітей до школи

травень

Директор(зав.)

 

9.

Проведення спільних свят з першокласниками:

-«Осінь в гості завітала»;

-«Новорічна казка»

-«Мамин день»

 

Упродовж року

Директор(зав.)

Вихов.

 

10.

Організувати та провести екскурсію до школи. Ознайомлення з приміщенням, працівниками школи.

Упродовж року

Вихов.

 

11.

Організація зустрічі з учнями, вихованцями ДНЗ. Шефська робота:

-ремонт іграшок, книжок;

-вистава лялькового театру дошкільнятам;

-спільні ігри та свята.

Упродовж року

Вихов.

 

 

 МЕДИКО - ПРОФІЛАКТИЧНІ ЗАХОДИ ДНЗ

 

п/п

Заходи

Термін

виконання

Відповідальний

за виконання

Примітки

 

1

 

2

 

 

3

 

 

 

 

4

 

5

 

 

6

 

 

 

7

 

8

 

9

 

10

 

 

 

11

 

 

 

12

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

14

 

 

15

 

16

 

Прийом та огляд дітей, які прибули

 

Проведення антропометричних вимірювань дітей

 

Фізкультурні заняття

-         гімнастика;

-         спортивні свята;

-         рухливі, спортивні ігри;

-         фізкультхвилинки;

Уроки здоров’я (за планом вихователя)

Дотримання санітарних норм в ДНЗ

 

 

Проведення бесід зі співробітниками про всі види інфекцій, хлорного режиму, миття посуду, прибирання приміщень

Перевірка якості приготування їжі

 

Контроль за проведенням поточних та генеральних прибирань

Контроль за санітарним станом приміщень, ігрового майданчика.

Контроль за своєчасною зміною постільної білизни, рушників, якістю прання

 

Контроль за проведенням гімнастики пробудження з коригувальними вправами

 

Складання списків для проходження медогляду та заключення договору з СЕС, контроль за термінами проходження персоналом медогляду

 

 

Висадка кімнатних рослин: догляд,

 

спостереження

 

 

Висаджування та збирання лікарських рослин(екологічна стежина- зелена аптека)

Лекції, бесіди, консультації спеціалістів для батьків

Поновити та поповнити склад «Аптечки першої допомоги»

 

Протягом року

(вересень-грудень-травень)

Протягом року

 

 

 

За планом

Протягом року

 

Протягом року

 

 

Постійно

 

Постійно

 

Постійно

 

Постійно

 

 

 

Постійно

 

 

 

 Вересень

 

 

 

 

 

Березень        

 

квітень

 

 

За планом

 

 

 

За потребою

 

 

Директор(зав.)

Вихователь

Медпрацівники Вихователь

 

 

Вихователь

 

 

 

Вихователь

Вихователь, помічник,

кухар

 

працівники ФАПу

Директор(зав.)

 

Директор(зав.)

 

Директор(зав.)

 

Директор(зав.)

 

Директор(зав.)

 

 

 

Директор(зав.)

 

 

 

Директор(зав.)

 

 

 

 

 

Вихователь

 

 

 

 

Вихователь

 

 

Працівники ФАПу

Директор(зав.)

 

 

ПЛАН РОБОТИ  НА ЛІТНІЙ  ПЕРІОД

п/п

Зміст   роботи

Термін виконання

Відповідальний

 

Організаційно – педагогічна робота

1.

Перевести роботу ДНЗ на літній режим

01.06.2018

 Директор(зав.) ДНЗ

2.

Забезпечити максимальне  перебування дітей на свіжому повітрі

- проводити заняття згідно з літнім розкладом

- організувати питний режим

01.06 – 15.08.18

Директор(зав.) ДНЗ

3.

Провести заходи до Міжнародного дня захисту дітей.

- конкурс малюнка;

- фізкультурне дозвілля «Весела естафета»

30.05.2018

Вихователь

 

4.

Провести вечори розваг для дітей:

-         “ Здрастуй, літо! ”

-         конкурс малюнків на асфальті

05.06.2018

08.06.2018

Вихователь

5.

Провести спортивні свята

-         “Школа веселого м’яча ”

-         “Малята – здоров’ята ”

14.06.

15.06.

Вихователь

 

Методична робота

1.

Провести педгодини:

-  Організація ігрової діяльності на прогулянці

- “Правильна організація режиму дня – запорука фізичного та психічного здоров’я дітей”

Червень

Директор(зав) ДНЗ

2.

Оформити «Доріжки здоров’я»

До 01.06

Вихователь

3.

 

Забезпечити умови для ігор з піском, водою

До 01.06

Директор(зав) ДНЗ

 

 

Вивчення стану життєдіяльності дітей

 

Попереджувальний контроль з питань:

- організація прогулянки;

- дотримання  режиму дня;

- дотримання питного режиму;

- організація харчування

 

 

 

 

05.06-31.08

 

 

 

Робота методичного кабінету

1.

Поновити дидактичні матеріали на заняття

01.06 -30.08

Вихователь

2.

Поновити матеріали предметно – ігрового розвивального середовища

01.06 – 30.08

Вихователь

3.

Поповнити добірку методичних рекомендацій щодо проведення оздоровчих заходів:

- ходьба по траві гальці босоніж

- “Хвилинки – здоровинки”

- сонячні  і повітряні ванни

Червень

Директор(зав.) ДНЗ

Вихователь

 

Медико – профілактичні заходи

1.

Провести антропометричні обстеження дітей

1 раз на місяць

Директор(зав) ДНЗ

2.

Увести в раціон харчування дітей свіжі ягоди, фрукти, соки

01.06 - 30.08

Директор(зав) ДНЗ

3.

Забезпечити  харчування дітей відповідно до  гігієнічних норм

01.06 – 30.08

Директор(зав) ДНЗ

4.

Провести огляд території щодо наявності отруйних рослин

Щоденно

Помічник вихователя

 

Адміністративно -  господарська робота

1.

Провести виробничу нараду з питань літнього оздоровлення

1 раз на місяць

Директор(зав) ДНЗ

2.

Провести огляд приміщень, ігрового та спортивного обладнання

1 раз на місяць

Директор(зав) ДНЗ

3.

Підготовити пісочниці, замінити пісок

До 01.06

Директор(зав) ДНЗ

4.

Проведення акції “Зелена хвиля” (благоустрій території)

 

Вихователь